Getuigenissen




Dit zijn enkele van de emails die we van mensen ontvangen die hun geloof in Christus voor het eerst verkondigen of hun leven opnieuw aan HEM toewijden... Sluit je bij ons aan om HEM te eren voor het voorrecht en de eer om ZIJN handen, voeten, oren, mond en liefhebbende armen op het Internet te zijn!

Heel hartelijk bedankt, voor je oprecht antwoord. Het heeft mij een steun in de rug gegeven. Mag God jou ook zegenen en al jou dierbaren. Christine (België)

Dank je wel voor het snelle en uitgebreide antwoord. Mijn vraag is niet helemaal beantwoord. Maar dit antwoord geeft wel een nog completer beeld en hopelijk kom ik snel tot oplossing van de puzzel. Gods rijkste zegen toegewenst! L.

Dank u hartelijk voor uw bemoedigend antwoord ! Ik heb het met veel aandacht gelezen en zal deze adviezen ter harte nemen. Daar gaat behoorlijk wat tijd in kruipen. Maar God is onze tijd meer dan waard. Johan

Als eerste bedankt voor je luister en je reactie. Het alleen al vertellen tegen je was al een opluchting en een verfrissing om je problemen op te schrijven...Wil je nog even vertellen voel me echt veel beter. God antwoordde Paulus: MIJN genade is jou genoeg. De tranen liepen over mijn wangen, nu bijna weer. Echt het was en is genoeg ook voor mij, meer dan genoeg. Wat een God hebben wij. Ik hou zoveel van Hem. Wil jij voor mij bidden? Bedankt voor alles. P.

Na uw aanwijzingen en opmerkingen ben ik oprecht tot het geloof gekomen in de Here Jezus. Ik heb het aanvaard als een geschenk van God. Ellen

Mooie site en een mooi gebed! T.

Ik ben al een volgeling van JEZUS maar wil nog veel meer groeien in mijn overtuiging. Henk

Heel erg bedankt voor je reactie op mijn mailtje, dat had ik even nodig. Weet nog steeds niet zeker wat ik moet, maar heb er wel vertrouwen in dat het weer goed komt. Het raakt me wel, en het steunt me ook, al had ik dat zelf niet verwacht, zat net te huilen achter de pc toen ik je berichtje las. Dank je wel voor je tijd! Astrid

Fijne website, mijn man en ik gaan er mee aan de slag! Tineke

Wat een mooie, heldere site. Eindelijk genoeg (wetenschappelijke) informatie die een hoop van mijn vragen kan beantwoorden. Ik ben nog maar sinds de winter christen, nadat ik me mijn leven lang geprobeerd heb te verzetten. Toch had ik natuurlijk nog een hoop vragen, die me lieten twijfelen, en nog laten twijfelen. De duidelijke informatie over de Dode Zee Rollen helpt mij om meer te gaan begrijpen. Bedankt. Marieke

Overtuig en informeer mij alstublieft hoe ik volledig in de Heere God kan geloven. Michael

Bedankt voor je snelle reactie terug, het heeft me goed gedaan dit te lezen, ik heb veel gebeden tot god en voel me nu toch weer anders als dat ik gisteren deed. Ik heb meer vertrouwen in de relatie met m'n vriendin en met god. J.

Bedankt voor je mail,ik denk dat ik het nu goed begrijp waardoor ik angsten en onzekerheid heb. Het helpt voor mij ook zeker om er eens met iemand over te praten die je niet kent en veel levenservaring heeft. Heel erg bedankt voor je reacties! Samantha

Shalom! Wat een goede site is dit, ik heb er lang rondgeneusd in artikelen over de leeftijd van de aarde. Graag zou ik gebed willen hebben om God te vragen mij te gebruiken in Zijn Koninkrijk hier op aarde. Ik wil liever een beroep waarin ik mijn christenzijn kan ontplooien en anderen tot de Heer kan leiden. Alvast hartelijk dank voor uw gebed! Marieke

Hallo ik heb rustig op deze mooie site gekeken en het heeft mijn hart opnieuw geraakt en besef opnieuw dat god veel van mij houd en dat jezus voor mijn zonden aan het kruis is gestorven ik zou hier bij wat meer informatie willen over jezus en over zijn wederkomst, zou u mij daar bij kunnen helpen? Sjors

Bid voor mij. G. (België)

Bid iedere dag voor hoop en geluk voor ons gezin maar lijkt wel of God ons niet hoort. Nu ik net het gebed heb gelezen weet ik weer dat God er altijd is en zal zijn voor ons al is het nog zo'n lang en donker dal. Eens zal Hij ons het lichtpunt laten zien. Dank voor jullie site heeft me even goed gedaan. Herma

Hallelujah dit is een gebed dat ik eigenlijk elke dag opnieuw wil bidden. Prijs de heer. Die tekst uit het onderwerp "bestaat god" is regelrechte taal tegen de leugen van het atheïsme. Ik denk dat je elke dag weer opnieuw je leven aan jezus moet geven en hem aanroepen. Carlo

Ik wil leren hoe ik mijn overtuiging met anderen kan delen of leren hoe ik een discipel voor anderen kan zijn. Veel groeten en Gods zegen. Hanneke

Bedankt voor wat ik heb mogen leren van de site. Marica

Ik vind het wel handig want ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb wel wat aan die pagina's voor woede. Eric

Alles is zo mooi en specifiek in elkaar gezet , dat het niet anders kan dan dat God het heeft gemaakt. H.

Hallo, ik kwam even op jullie site terecht, een tweetal jaren terug ben ik ook Jezus Christus gaan geloven met heel mijn hart, sindsdien is er het een en ander gebeurd in mijn leven. Hij maakt alles nieuw. Ook ben ik ongeveer een maand geleden gedoopt in Zijn Naam. Eerlijk waar, mijn geloof is zo sterk geworden, ik kan er geen genoeg van krijgen en zie dingen gebeuren die ik nooit had gezien als ik Jezus niet kende. Dank je wel voor de mooie mail. Ik ben er helemaal vol van. De Waarheid die zo hardnekkig in mij geworteld is kunnen ze me nooit meer afnemen. Alle eer aan Jezus Christus, De Zoon van God, Hij is De Weg, de Waarheid en Het Leven en niemand komt tot De Vader dan door Hem! J.

Ik ben een diaken. Ik ben me aan het voorbereiden voor de dienst van zondag waar het gaat over het geloven in Christus. Om te weten wie is hij dan wel zoek ik op internet om te weten hoe denkt men over hem. Ik heb Christus leren kennen als een steun en toeverlaat in goede en slechte tijden, de enige houvast die er bestaat in deze wereld. P.

Een keuze voor Jezus heb ik meer dan 30 jaar geleden gemaakt. Die keuze voor Jezus is de basis van mijn leven tot nu toe en wat mij betreft voor altijd. Harmen

Ik heb vroeger heel wat meegemaakt. Ik heb gebeden om bij Hem te zijn. Ik kan het niet meer aan om alleen te zijn. En dan nog al die pijn die ik heb. Ik wil ook de kracht hebben om bij Hem te zijn voorgoed. Ik wil bij Hem zijn voor een gelukkiger leven te leiden zonder angst en pijn. Amen. N. (België)

Ik ben blij dat ik een kind van god kan en mag zijn. Jezus Christus leeft in mijn hart. Ik heb hem lief en wil Hem iedere dag volgen en ik prijs hem dan ook voor mijn redding die ik mocht ontvangen. D.

Ik geloof in de Zoon van de levende God. Jezus de Here de Messias. Mieneke

Hé ik vond dit zo goed dat ik het op mijn forumblog plaatste! Ik hoop dat er nog veel zullen kiezen voor onze Here! Zelf ben ik nu bijna 40 jaar Evangelisch Christen. Ik en mijn huis zullen de Here dienen! Daniël (België)

Ik geloof dat Jezus voor mijn zonde aan het kruis is gegaan. Gods zegen toegewenst. Anja

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om op mijn respons te reageren. Ik kan je niet anders dan gelijk geven wat dit betreft. en neem mijn woorden dan ook terug. Ik wil je graag bedanken voor je reactie, en jullie voor jullie site. Ongeacht mijn huidige mening heeft het mij op objectieve wijze zeker al een stukje meer inzicht gegeven in "het geloof". S.

Allereerst bedankt voor jullie zeer uitvoerige en goed onderbouwde antwoorden op mijn vorige vragen. Ik ben pas Christen en wil graag groeien. Mede dankzij jou had ik vanavond een discussie met iemand over het oordeel. Erg goede en interessante site hebben jullie werkelijk grote klasse! Gods vrede. Rob

Hartelijk dank voor uw antwoord. Ik ben het met u eens dat de Bijbel het belangrijkste boek op aarde is,en dat er een grote kracht van uit gaat richting menselijk funcioneren. Ik weet dat God aan onze kant staat, en dat het een kwestie is van doorgaan hoe dan ook. Prettige dag verder, en Gods zegen zij ook met u. René

Dit is mijn eerste keer dat ik vraag om hulp van buitenaf. Ik zit met een sexverslaving die ik tot een drietal dagen geleden niet durfde toegeven. Ik geloof in God en in Jezus Christus maar ik heb de Heer verwaarloosd. Ik heb net de tekst over een sexverslaafde en hoe hij naar zijn herstel heeft toegewerkt gelezen en ik ben (weer) tot inzien gekomen dat ik zonder God machteloos ben. Dank u. P. (België)

Hallo ik voel me opeens zo vrij omdat ik het heb gelezen hartelijk bedankt. Kim

Geloof in jezus want het is waard om in hem te geloven...want wie in hem gelooft krijgt het eeuwige leven. Amen. E.

Hallo. Ontzettend bedankt voor uw tijd en uitleg. Het is me nu een stuk duidelijker. R.

Gods rijkste zegen toegewenst! Goede en waardevolle website, hebben jullie hier neergezet....Prijs de Heer. Jennifer

Ik wens u beste medemens veel succes, vrede, gezondheid en wijsheid toe. Met dank voor uw belangrijke informatie groet ik u. Jelle

Ik heb gebeden en aan God gevraagd of hij mij wil genezen van mijn homosexuele zondes. M.

Ik zit in de 2e klas en ik vind dit een mooie site. Toppie!!!!!!!!!! Bob

Ik was erg bang en in mezelf gekeerd, en ik raakte in de war. Ik ben wel christelijk opgevoed, maar ik heb nooit echt stilgestaan bij het 'geloven'. Ik heb [later] voor het eerst echt gebeden, en ik werd geholpen. Mijn gebed werd verhoord. ik dank god daar nog ieder moment voor. Niet zo lang geleden deed ik op 16 jarige leeftijd belijdenis. Ik dank god voor zijn goedheid, en dat ik het voorrecht mocht hebben zijn naam te belijden. S.

Hartelijk dank voor uw bericht. Zelf weet ik wel al wat ik graag zou willen. Ik zou graag anderen over de Heer willen vertellen. Maar in ieder geval bedankt. Andy

Sinds mijn prille kinderjaren ben ik mij bewust van het bestaan van God. Ik begon pas na mijn achttiende de bijbel te lezen. Het klonk ongelooflijk, maar was wel mooi. Vooral het gedeelte in Matteüs..gij dan zult volmaakt zijn...wat ik tot op heden niet ben. God heeft heel goed voor mij gezorgd tot de dag van heden beschermt hij mij en degenen die ik liefheb. Het is werkelijk hinderlijk en vervelend dat er ongelooflijk zoveel verleidingen zijn. De strijd tegen de wereldse verleiding is groot. Maar Jezus heeft overwonnen en op Hem vertrouw ik. Thanks a million and God's blessings. R. (Aruba)

Na het Heilig avondmaal gevierd te hebben, heb ik deze site belezen. Deze koster gaat opnieuw voor de Heer, Amen. S. ............................................................................................

Ik ben een "jonge" vent die na 46 jaar een radicale ontmoeting met God heeft ervaren die mijn leven blijvend heeft veranderd. S.

Ik ben een Christen en ik wil groeien in mijn overtuiging. Ilona

Bedankt voor je links en argmenten, ik zal ze eens doorlezen en wie weet zal ik ooit nog geloven. In ieder geval voor nu nog even niet maar ik waardeer je uitleg en zal het mijn aandacht schenken. Veel success verder! Brian

Bedankt voor je mail. Het geeft me in ieder geval weer moed en inderdaad weer vaker te bidden en het is ook wel zo dat dit leven lang niet zo belangrijk is als het volgende. Heel erg bedankt voor dit mailtje. Dennis

Ik heb het volste vertrouwen in jullie. Michael (België)

God wat ben ik blij met dit antwoord! Ik ben namelijk zelf uit het duister omhoog gekropen en toch vaak weer gedwaald. Maar God bleef mij gezond verstand geven en zoeken! Monique

Mijn verlossing heeft zich aangekondigd en dat is best een vreemde en heftige ervaring. Roland

Ben blij dat ik deze site gevonden heb. Wil goed leven maar het is niet altijd makkelijk. Daarom is het zo fijn een site als deze te vinden. Karen (België)

Heel fijn dat je voor ons bidt en dat doen wij ook voor jullie. Nee gebrek hebben valt echt niet mee maar ik bid dat de Heer alles zal bespoedigen zodat wij uit deze situatie zullen worden geleid want wat dat betreft geloven wij echt wel dat ALLES mogelijk is bij Hem! We houden jullie op de hoogte, Gods zegen gewenst. Monique

Heb diverse artikelen met algehele instemming gelezen. Met vriendelijke groet en de bede dat u velen tot hulp en zegen mag zijn. D.

Dat er door de verleiding en beproeving heen licht schijnt! Daar ben ik dankbaar voor. Marianne

Voor de groeigroep heb ik het verschil tussen Jehova en Christen opgezocht, dit is goed gelukt dankzij deze site, bedankt! Simone

Ik zal god toelaten in mijn leven zodat hij mij helpt en verlost. Dieter (België)

Gaarne wil ik u hartelijk dank zeggen voor uw uiteenzetting, u hebt mij er erg mee geholpen. Pastorale groeten. Jacques

Ik vind dit een prachtige site, die heeft mij geinspireerd om door te gaan met gebed op elk ogenblik van de dag, vooral in moeilijke tijden waar ik hulp nodig heb. Siegfried

Geweldige site. Ben in discussie met evolutie-gelovigen, en vond vanavond jullie site, die op zeer veel punten behulpzaam kan zijn. Ik wens jullie God's zegen toe. Robin

Het onderzoeken van de Waarheid zou een Christen eigen moeten zijn. Ik ben blij met uw site en heb hem in mijn favorieten geplaatst om vaker te bekijken. Gods zegen met uw werk. Frans

Ik wil dat jezus mijn leven gaat leiden. Fabian (België)

Dank voor jullie prima website. Ben

Ik wens je Gods rijke zegen toe, ik zou je veel kunnen vertellen wat God mij toonde, maar dan heb ik veel te veel ruimte nodig, maar wees gerust, Gods doorbraak komt er. Patrick (België)

Ik heb de heer wonderen zien verrichten in mijn leven. Ik vind jullie websites in een woord: prachtig! Ik vind vooral de helderheid waarmee jullie de artikelen verwoorden heel goed en een zegen voor deze tijd van dwalingen en verwarring. Voor jongeren ook heel goed en prettig leesbaar en heel veel informatie, ik ondersteun jullie graag en leer zelf zoveel van jullie websites. Kenneth (Aruba)

Wat een prachtige, bemoedigende site! Veel herkenning, veel achtergrondinformatie, veel tot eer van God! Nanda

Dank voor je reactie en bemoediging. Goede vruchten zijn zeker een herkenning van de Heilige Geest, daarom vind ik het ook zo mooi om te zien dat Hij het is die ons veranderd in ons hart wat tot uiting komt in onze gedachten en daden. De keuze is inderdaad bij ons als Hij ons aangeeft welke gebieden dit zijn en ons hart doen besluiten over te gaan tot verandering. Nogmaals dank. Janneke



OVER ALLABOUTGOD.COM:

Sinds 2005 is onze Nederlandstalige werkgroep actief bezig met evangelisatiewerk via het internet. Jaarlijks worden onze Nederlandstalige websites vele miljoenen malen bezocht, wordt het evangelie honderdduizenden keren gepresenteerd en laten tienduizenden mensen ons weten een beslissing vóór Jezus te hebben genomen! Wij geven God hiervoor alle eer en glorie. Hij is Degene die ons ook via het internet genadig is en Hij is de Enige die de groei geeft (1 Korintiërs 3:7)!

Lees of download AllAboutGOD's Jaarverslag over het afgelopen jaar.

WAT DENK JIJ? - Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. Volgens de Bijbel werd Hij begraven en stond Hij op uit de dood. Als jij dit werkelijk gelooft, er in je hart op vertrouwt en alleen Jezus als je Redder aanvaardt door te zeggen: "Jezus is Heer", dan zul je van het oordeel gered worden en de eeuwigheid met God in de hemel doorbrengen.

Wat is jouw antwoord?

Ja, vandaag heb ik besloten om Jezus te volgen

Ja, ik ben al een volgeling van Jezus

Ik heb nog steeds vragen